onsdag 7 mars 2012

Livets ljusa stunder och de mer mörka

Har mina stunder ibland. När allt känns trist, tråkigt och omotiverat. Ingen egentlig anledning att man känner så. Känslan kommer ändå och är sådär lagom nedslående. Skyller på vårtrötthet och låtsas inte om den gnagande känslan att det egentligen bottnar i något helt annat. Att man i själva verket för första gången på nästan ett och ett halvt år får chansen att ta det lite lugnt och livet kommer ikapp. Satt och funderade över det faktum att man nu i år kommer att fylla tjugo (mummel mummel)plus. Närmare trettio än tjugofem är det väl vad jag försöker säga. Det jag menar är att att man börjar fundera över de saker man ännu inte hunnit gjort. Sådant man vill se och uppleva. Visserligen ger det en liten morot till att jobba extra hårt med att få igång företaget så att man börjar tjäna tillräckligt med pengar att man har råd att göra alla de där sakerna.

Hur som helst så bjussar jag på denna lilla video idag medan jag försöker bringa lite ordning bland tankarna.



Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar