fredag 30 mars 2012

Fredag = helg!

Ja då hade man en hemma dag då. Ingen jobbdag på skolan men det innebär inte för den sakens skull att man kan eller bör jobba mindre hemifrån. Sitter och transkriberar så att tangenterna glöder. I morgon blir det en belevad tjejmiddag med nära vännerna för att fira en trevlig kvinna som fyllt år. Hennes blogg hittar ni för övrigt här. Hon har det föredömliga omdömet att publicera kapitel från sin bok som hon skriver på.
Min bättre hälft har dragit iväg på en Tallinkryssning med bästa grabbkompisarna så denna helg blir man kvar i sin lägenhet i stora (lilla) staden Sundsvall.

Tänkte passa på att bjussa på en trevlig liten trevlig spotify lista igen. Kom på mig att det nog var ett tag sedan sist.


Dessutom så passar jag på att puscha lite för ett Sundsvalls band som gjort en faktiskt inte så helt tokig poplåt. (Märk väl att jag nu ger er ett låttips som annars inte ingår i min vanliga genre)



Trevlig inledning på helgen folkens.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar