onsdag 31 augusti 2011

För att synas och höras

Har jag nu registrerat min blogg hos Planeten Sverige. Tänkte försöka mig på att valla in lite läsare. Pluggar man media och kommunikation och en del PR och liknande så kanske man borde göra ett försök att kommunicera att jag finns. Eller vad tror ni? Har en liten hårdrocksblogg egentligen en chans att smälla modebloggarna på fingrarna i besökarantal? Nja kanske inte, men å andra sidan är det ju värt ett försök.

Hur som helst så har dagen idag spenderats med att städa, gå igenom mina hyllrader med kurslitteratur, bokat tid hos tandläkaren (här kan tilläggas ett Urk!) och så klart spelet vansinnigt hög musik under tiden. Idag ramlade jag nämligen över en rätt juste låtlista via Spotify denna kan man få lyssna på via denna länk



Visst är det underbart med den perfekta låtlistan ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar