torsdag 8 november 2012

Long time no see!

Var dags att ruska igång denna blogg igen. Tog en rätt lång semester denna gång. Inte helt frivillig dock.
Så vad är nytt. Jo mina företagsplaner som jag nämnde i våras är faktiskt helt igång sparkade. Företaget is up and running. Har världens bästa kollega som sällskap och nu jobbar vi på med att etablera oss på marknaden. Vägen till faktiskt start var rätt lång med starta eget kurs, bankmöten och registreringar i diverse instanser. Men att faktiskt vara igång är helt underbart. Till och med avslutat vårt första kunduppdrag, jobba i skarpt läge är bland det bästa som finns. Nu är målet att hitta fler nya kunder med uppdrag att sätta tänderna i. Jag mår trots allt bäst när jag kallsvettas och sitter med andan i halsen inför en deadline. Då vet man att man lever.


Bjussar på denna som har varit sommarens mest spelade låt. I alla fall i mina lurar.



Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar