torsdag 16 februari 2012

Torsdag är en bra dag!

Ja denna vecka har jag legat sjuk. Riktigt trist även om jag nu börjar känna mig nästan mänsklig igen. Har inte orkat med annat än att sova och glo på serier.
Men idag kom vändpunkten. Dels så börjar jag känna mig piggare och dels ramlade det ner trevligheter i brevinkastet. Nya numret av SRM kan det bli bättre? Varvade min annars dagliga läsning med lite färska rocknyheter. Mumma!
Det som skymtas i bakgrunden är lite böcker för webbdesign. Har suttit och lagt koden för den hemsida som  det företag jag håller på att startar upp ska ha. 


I detta nummer av SRM följde även en trevlig liten EP med. Har dock inte lyssnat igenom denna än. Spar på den lite tror jag. Nåväl dags att krypa ner i sängen framför lite serier igen. Klen som en nykläckt kyckling. På återseende..

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar