söndag 2 oktober 2011

Jag är en bitter gammal tant

Fredagens biofilm var riktigt bra. Otroligt roligt att se film i 3D, umgås med trevligt sällskap och käka gott biogodis. Vad som inte var bra var de ca 10 småglin i ålder 11-13 år, som valde att istället för att se filmen kommentera den, kasta popcorn och springa omkring. Det krävde en enorm ansträngning från min sida för att övertala mig själv att det inte var värt att hamna på löpsedlarna för en massaker på en Biograf. Och då valde vi till och med att gå på den sena föreställningen för att slippa alla snorungar.
Behöver jag nämna att textraderna till denna låt snurrade rätt hårt i skallen




Jag börjar nog bli gammal.(!?)

Ciao!

1 kommentar:

  1. Det som är OK när man blivit gammal är att man har rätt att gnälla till vakter eller säga åt snorungar var de har sin plats :)

    SvaraRadera