onsdag 14 september 2011

Vårtrötthet? Näe men höst slöhet.

Känner mig mer eller mindre förslappad just nu. Noll motivation eller ork. Vissa stunder är man helt uppåt väggarna och andra, ja då är väl slö det mildaste man kan säga. Men jag gillar det. Någon form av maklig takt, en sorts avslappnad tickande av tid. Tror man stressar för mycket att man glömmer bort att leva ibland.

Oj vilka djupa funderingar det vart. Bor nog en liten poet inom mig ändå. Fast å andra sidan är det jäkligt skönt att bara vara ibland. Skulle ha druckit en öl och bara njutit när det trots allt är lillördag. Men oförutseende som man är så finns inga sådana drycker i min kyl. Får avnjuta en trevlig rom och cola eller två i helgen istället.

Tills vidare passar jag på att pusha lite för denna platta.

 

Länl till deras Myspace

Länk till deras Officiella hemsida


Och för att lyssna på dem via Spotify



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar